Bad day

Vaknade i morse och kollade på klockan som visade halv 10! Vilket betyder att jag glömde ställa alarmet igår och jag missade alltså min lektion, som började vid 8. Suck!

Så det blev en slö morgon med sen kom jag i alla fall ut och körde min ponny en runda. Klubbmästerskapen på lördag, jag kör ett lopp och Marina ska köra i "vuxenloppet". Ska bli lite roligt att se, hennes sambo ska köra Malins ponny i samma lopp. En viss tävlingsinriktad människa kan inte sluta tjata om det ;) roligt att höra att det glädjer folk men jag önskar att Marina kunde ta att lite mer på lek och inte bara blodigt allvar haha.

kände att jag hade en lätt huvudvärk i morse, men envis som jag är så ignorerade jag den utan att ens tänka på värktabletter. Visst funkar det i 99% av fallen men idag utvecklades det långsamt till en migrän så när jag började bli spyfärdig var det verkligen dax för pillerburken. Nu känns det mycker bättre men det är ju att föredra att ligga ner i ett mörkt rum... Vilket ger mig aldeles för mycket tid att tänka.

Så dagens stora grubbel är det jag har funderat på i några veckor nu... Vad ska jag göra med mitt hår?! Jag vet, dagens I-landsproblem och jag låter extremt tjejig och allt sånt men jag har verkligen ingen aning vad jag ska göra med det.. Just nu är det halvlångt vilket jag trivs bra med, jag ÄLSKAR att kunna sätta upp mitt hår, gör det flera gånger om dagen. Men samtidigt är det så skönt att ha kort hår och riktigt kunna ruffsa upp det. Jag passar dessutom sjukt bra i kort hår. Jag tonade mitt hår rött för en månad sedan och det var riktigt snyggt, tills färgen började blekna ut så nu vet jag inte vad jag ska göra med färgen heller. Jag menar jag tycker ju inte om att färga håret hela tiden, inte i längden i alla fall. Och rött är så svårt att macha andra färger till så gaderoben blir ju lidande. Så frågan är om jag ska se ut som en morot ett tag och vänta på min naturliga färg, färga det rött eller försöka färga över det röda jag har nu.
Några tankar?



Så ser mitt hår ut just nu


Kommentarer
Postat av: O

Är det inte farligt att vara morotsfärgad bland hästar?? :O

2011-11-19 @ 23:14:42



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0