Fars dag

Jobbat nere i trollabo idag. Det var en väldigt fin dag att vara ute och jobba i, lite smått kall men vindstilla och klart. Det är otroligt hur ny-gammalt allt känns för mig, jag slutade där nere i Juni och efter det har det varit inflytt i nya stallet så det är nya hagar och nya hagkompisar även om hästarna är de samma. Lite konstig känsla faktist.. :)

Vi fixade klart snabbt i stallet idag, alla hästarna tog´s antingen igår eller så startade dom i fredags så det var bara mocka, ta in och fodra. Jag kan lova att det går snabbt när vi är fyra pers som är i full gång med det! Sen blev det lite exotisk planka som farmor sparat till oss som jobbat och alltså inte kunde komma till deras middag. Det är lite tradition att ha middag hos dem, både på Farsdag och morsdag. Det var mycket gott måste jag säga, älskar exotisk planka! :)

Självklart är det dax att ge  min kära Far lite uppmärksamhet nu, det har ju inte hunnits med idag än, bättre sent än aldrig!

Malin och Pappa
Malin och pappa <3


Kommentarer
Postat av: Isabella Axelsson

sv: jaa, det verkar vara riktigt bra ;)

2011-11-14 @ 21:26:36
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0