Kyla

Hemma från travet nu. Det var ju inte den roligaste kvällen som jag varit med om.. Började med punka på däcket när jag värmde, fick stressa runt för att få låna en vagn och sen fick jag naturligt vis stressa ännu mer för att få tag i någon som kunde hoppa in åt mig loppet innan ponnyloppet. Loppet gick inte så bra, men som vanligt gjorde bonso så gott han kunde så det är svårt att bli missnöjd på honom då ju.. <3 Omstarter var det ju i varje lopp tror jag, så det blev försenat. Men det värsta av allt var kylan! Ja, jag vet att jag inte ska klaga när det är rekordvarmt för att vara November men ucsh! inte kul att jobba ute i sånt väder. Jaja, lite klagan är väl tillåtet ibland? :) Nu ska jag iaf sova och jag har en känsla av att jag kommer sova väldigt gott inatt ;)

Kommentarer
Postat av: marina

du uppdaterar duktigt gumman!

håller med om kylan, mitt ansikte blev typ bedövat

under loppet, dags att plcka fram rånarluvan ;)

2011-11-12 @ 20:47:47
URL: http://marinasmonte.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0