Piggelin

God Morgon!
Idag känner jag mig verkligen pigg och glad! särskillt om man jämför med igår ;) Håller på med frukosten just nu, sen när det har ljusnat lite blir det att släppa ut hästarna, mamma burkar oftast göra det för hon är ju lite piggare ;) men när hon hörde att jag började vid 9 så fick gott släpa mig upp tidigare! Det är ju inte mer än rättvist när hon åker hemmifrån när jag vaknar av klockan.

Idag blir det skolan först, en föreläsning på cellbiologi. Sen blir det en runda med Sigge i skogen. Antagligen blir det lite plugg åxå, nästa vecka kommer bli jobbig med dugga mondag, labbskrivning tisdag och tenta lördag. Samtliga i Fysik!! Mitt hatämne ;) För övrigt får vi se vad som händer med dagen, jag är öppen för förslag :)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0