Kareoke!

hej

Hade en jättetrevlig dag med Marina (till största del i en bil till och från mantorp). Fick se att Sherdil kan bli farlig i framtiden ;)

Idag är det alla hjärtans dag, och personligen hatar jag denna dagen, har aldrig friat denna dagen (singel el upptagen spelar ingen roll där!) Spenderat mesta dagen i stallet. Blev ju mockning  och sådär som vanligt på fm och sedan skulle pållarna in för att vaccineras.. :) Blev lite springande där då de på lösdrift åxå skulle in. Sedan blev det att kolla på Valentines day, en av de 2 traditionerna jag har på denna dag. Den andra är att träffa chatrin men det var ju lite svårt då hon är i Australien, blev dock en skypedejt!

Hade tänkt köra hulliganen åxå idag men så blev inte fallet då det krockade lite med vaccination och sedan var jag slut då jag knappt sovit inatt och de som känner mig vet att det inte är en bra idé för Jennie!! Somnade på farmors och frarars soffa under kvällsfikat så nu är jag superpigg, sjunger kareoke med kära syster och hennes kompis Linn :) Men vilka amatörer!! kan ju inga sångtexter alls! :O ;)



Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0