dax att råplugga?

Hej alla!
Känner att jag är lite dålig på att blogga nu.. troligen för att jag inte har något roligt att komma med. Min tid går åt att plugga till tentan jag har nästa vecka.. känner mig lite pressad, som vanligt börjar jag ju för sent..
Jag har iaf hunnit med att rida Solan en runda. Gud vad pigg och glad hon var! var meningen att vi skulle in till banan med 2 idag men det blåser något hemskt! Det vågade vi inte på oss..
Min kära far hjälpte mig äntligen att sätta upp mina hyllor jag fick av storebror i julklapp! Fint blev det och nu har jag äntligen en hylla till mina pokaler! :D
Så fint blev det! Sänkte ner de 2 små hyllorna så att de näst intill går kant i kant med den stora! :)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0