illamående

Hejsan!
Är inne i en konstig period, i måndags mådde jag dåligt, igår fint och idag är jag sämre igen... Var bara trött i morse men väl framme i skolan mådde jag hemskt.. försökte simma iaf för jag vill ju inte tappa att... men jag var hemskt seg, även om jag klarade av att simma mina 1000 meter och så fort jag simmat mådde jag såklart inte alls bra, hemskt illamående.. SUCK
Aja, toddy gått provlopp idag, mamma var inne med honom och han hade skött sig fint! Just nu är mamma och Malin inne med Zante och Prestige, får se vad dom säger om det sen.. :)
Ska försöka vila upp mig så att jag orkar emd morgondagen, som vanligt har jag ju lite att göra! Dock bara 2 timmar i skolan :)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0