tjejkväll!

Har nyss varit och lämnat bort min kära lilla ponny till Bella, som har erbjudit sig att ta hand om honom tills det att jag blir bra i min hand. Min duktiga lilla montéryttare är guld värd! :)
På eftermiddagen hann jag åxå följa med mamma in till travet för lite provstarter med startbil för Toddy, som startar på Tisdag. När bilen släppte hamnade han i dödens och låg där hela vägen in till upploppet, då han spurtade förbi ledaren och vann, strax under en 19 tid. Hoppas han sköter sig lika fint på tis, vilken kapacitet den pållen har! :)
Hade hemskt roligt igår! Annordnade myspys på verandan, var skönt att sitta ute invirad i filtar. Det blev film, chokladfondue och drinkar! och en massa prat åxå, såklart! Helt klart lyckad tjejkväll :)
Mys att sitta ute!
Strawberry daiquiri, supergott!
När vi fryser om händerna tar vi till värmeljusen ;)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0