fortfarande sjuk..

Hej alla!
Dåliga uppdateringar men jag är sjuk så det finns inte så mycket att säga... Spenderat dagarna med oändligt många avsnitt av How I Met Your Mother, nerbäddad i sängen... Måstee säga att jag är på bättringsvägen för idag har jag känt mig lite sådär uttråkad, skillnad mot dom andra dagarna då jag inte orkat ett skit.. Inte ens plugga, hjärnan är avstängd så det är troligen bäst att skjuta på tentan på lördag, om jag inte mirakulöst kan plugga hela dagen imorgon ;)
Lite nyhter om hästarna som jag snappat upp från utevärlden: Solan var ingen hit i provloppet i onsdags, kändes tråkig och tog inte tag ordentligt så det blir ingen start på Kalmar nästa vecka utan vi får vänta lite med henne.. Prestige visade sig vara lite svullen i en kota fram, om det inte går ner snabbt blir det en strykning till på måndag... inge vidare med andra ord... Men vad är det dom säger? trav är trav ;)
Ha det gott

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0