Träning!

Jag kan knappt tro det men jag har verkligen kommit igång med att träna, förutom att rida så har jag ju aldrig varit särskillt motiverad till det men i Tisdags, efter en hel veckas stillasittande på grund av plugg så körde jag igång! Började egentligen med att jag bara kände att jag var tvungen att göra något på kvällen efter tentan så då ställde jag mig på crosstrainen. Dagen efter blev det simhallen med Elina, och då bestämde jag mig för att köpa simkort gången efter. Simmining blev det då onsdag- fredag. Igår fick kroppen lite vila och så idag crosstrainen igen! Detta betyder att jag har tränat 5 dagar denna veckan! känner mig sjukt stolt över mig själv! För många kanske det låter lite löjligt, kan jag tänka mig... Men jag är så glad för att motivationen finns här nu och då jävlar ska jag se till att det händer något! Som jag sagt innan så älskar jag att simma så det passar mig verkligen och crosstrainen ger mig lite högre puls så det är ju värt att stå på den åxå ibland.

Håll tummarna för mig nu, att motivationen inte svalnar!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0