kanonväder

Hej!
Vliket kanonvädet vi har haft idag! Red Solan i T-shirt ju, hur skönt som helst! :) Solan var pigg och glad, jobbade emot mig lite när jag ville jobba henne i lagom tempo, hon ville springa mkt snabbare ju ;)

Lilla fölet kommer upp själv nu, så skönt att slippa tänka på det inatt. Vi har turats om 2 nätter med att springa ut och lyfta upp honom och det har rubbat mig lite känner jag för jag är trött nu, och jag är aldrig trött vid denna tiden på dygnet. Tillbaka till fölet så har han varit väldigt rörlig idag, om man jämför med de andra dagarna. Han springer görna med pellan och har till och med galopperat lite ;) Så imorgon blir det att flytta honom till en rikig hage, vi har haft honom i trädgården för att ha koll på honom och för att han inte orkade gå så långt innan men nu behöver han inte uppsikt på samma sätt och är lite för rörlig för att få va kvar i trädgården. Kommer sakna att ha honom precis utanför dörren bara, Löjlig som jag är :P

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0