Äntligen Lov!

Labben idag var verkligen hemsk! Först fick jag inte äta frukost ju! sen så skulle jag dricka 1,2 liter vatten på 15 min, usch! mådde så hemskt illa efteråt... Sen fick vi ju inte äta förrän labben var över, vilket betydde illamående och snurrigt huvud.
När jag väl fick äta lunch blev det Thai Silk med Sara och Elina, som en liten avslutning på höstterminen. Gott var det, iaf när illamåendet försvann! :) En liten runda på stan han vi åxå med.
När jag kom hem blev det en skrittrunda på Toddy, första gången sen hovbölden. Jag fick en idé i skallen att jag skulle rida barbacka, så det var bara för mamma att slänga upp mig! Det gick bra när han väl vant sig men han var benig och smal. Inget att hålla om ifall han skulle göra något så det är tur att han är snäll :D
Nu ska jag njuta lite av mitt jullov, ha det :)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0