God jul!!

Vilken dag det har varit! julafton är verkligen en mysig dag! men oj vad man äter.. Började morgonen med gröt och skinkmacka, allt hemmakok ;) Sedan begav sig Malin och jag ut för att fixa i stallet, medan mamma stökade i köket :) Vid 12 tiden kom nästan hela tjocka släkten, (vi har ju 2 st på rymmen som åxå brukar vara hemma till jul), julbord och klappöppning.
Fick hyllor att ställa alla mina pokaler jag fått från ponnytravet på, och en nytt regnställ så jag ska slippa sno mammas hela tiden ;) Den mest populära julklappen blev iaf den jag gav till malin: en rubiks kub, hon kan inte sluta leka med den ;) Det första hon gjorde var dock att ta sönder den, så jag fick plocka ihop den åt henne haha :)
Jag hoppas att ni alla få en lika mysig jul. God jul på er! :)
Hade lagt ner lite tid på mina naglas  så att dom skulle vara julfina! :)
Storebror & Jennifer gav mig en julklapp med chefen på, fint va? ;) Det är Que Linda han kör, från barometern 18/12

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0