Onsdag

Hejsan!
Invigningen av lovet blev en skön sovmorgon! Sedan blev det ut i stallet och pyssla lite, var hemskt skönt att kunna gå där ute utan att känna sig stressad för att man ska till skolan eller för att det blir mörkt snart :) det har varit en mycket lugn dag, inga hästar att ta, malin körde ju Zante idag och Hulliganen och Sola fick gå på banan imorgon istället för idag, tidsmässigt blev det bättre för både mig och mamma.
Nu bär det snart iväg till Calle för lite filmkväll för mig och Malin :) så jag måste säga att det blev en väldigt slapp dag.
Tänkte visa en sak som jag köpte igår, det är en tesil från lagerhaus, som flyter på vattnet, hur söt som helst! bara älskar den :D

Kommentarer
Postat av: Ramona

Gud va söt! Sån får man nog önska sig av tomten!

2011-12-22 @ 12:21:36



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0