Onsdag

Hallå hallå!
Skolan idag var roligt! Dissikerade lamm organ, visst jag tycker det är hämskt med den där "dödlukten" tål den verkligen inte.. Så jag var lite illamående i tre timmar men jag älskar ju att kolla på organen och se deras funktion :) Lägger upp en liten fin bild på sara när hon lekte lite, så ni är lite varnade om ni är känsliga!
Varit ute och ridit Sola och Wissan idag i regnet, det var väldigt mysigt trots allt :) Wissan är ju lite speciell och var så klart livrädd för allt med tanke på att det blåste som det gjorde, hon var pigg innan också, stegrade sig om och om igen när jag tog in henne då hon tyckte jag gick för sakta ;)
Solan skulle dra iväg när vi var påväg över en åker, det blev galopp istället för trav! haha :)

Sara goes crazy ;)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0