trött?

Hallå!
Skulle varit i skolan på förmiddagen idag men jag var helt slut efter några nätter med dålig sömn, och är det något jag är känslig med så är det ju min sömn. Så när tagit det lugnt en större del av dagen blev det ett par timmar i stallet innan det blev mörkt. Har känt mig lite taskig dom senaste dagarna  när mamma och malin fått ta hand om precis allt i stallet för att jag inte har hunnit.. Så jag tog och mockade och pysslade lite innan det blev en ridtur med mamma. Halt som satan var det! Stackars hulliganen, som inte är särskillt säker på foten snubblade och halkade hela tiden! Blev inte direkt världens bästa motionsrunda.. Men skönt var det i alla fall :) Känns så skönt för jag har fått lite bättre balans på henne nu, hon var nästan farlig att rida i början för hon har ett så stort steg och förmågan att slänga sig åt sidorna då hon är fjantig ;)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0