En heldag i stallet

Ingen skola idag. vilket gav mig massor tid i stallet :) red upp till ridskolan med Toddy och tänkte ta ett litet dressyrpass... Det gick ju som det gick med det, han var väldigt stressad när vi kom upp till ridhuset så det tog hur lång tid som helst att få honom att slappna av.. Det var hinder uppsatta åxå och dom stod i vägen. så när jag var klar med dressyren var jag tvungen att prova att hoppa några språng! Det var roligare än vad jag hade trott, jag som brukar vara så feg! :)

Sen red jag sigge en runda i skogen, mamma var med på Prestige :) Det blev lite luns i skogen, då vi försökte utforska en ny väg, Sigge älskade det! Öronen var spetsade rakt frammåt och stadig på foten så letade han sig fram över stock och sten! :)

Det som avslutade dagen var ett banjobb med Zante och Wissan. Det var väl okej, hade hoppats på lite mer gnista i Zante, han stannade mot slutet, dock var han inte särskillt trött i mål... Så lite tråkigt var det. Hulliganen däremot var jättefin! :)

Nu ska jag sova lite, imorgon blir det skolan hela dagen!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0