Gott och blandat :)

Hej igen :)

Igår var jag ledig, vilket var skönt efter förra veckans hets. Jag fick i alla fall reda på att jag klarade labbtentan! fick 8 poäng av 10, vilket var en lättnad. Jag hade ju bara skrivit 3 sidor medan vissa hade lyckats få ihop hela 12! så jag var lite nervös när jag hörde hur mycket alla hade skrivit men det handlar ju om kvalitet ;)

Jag spenderade gårdagen i stallet och på kvällen blev det ett besök hos kära Marina :D Vi såg på Globen horseshow och åt lite mat, inte helt fel.

Idag blev det skola på förmiddagen och sedan lunch med Kim, en av veckans höjdpunkter! den pojken är bara för go! :) Sen blev det hem, stallet och när jag körde och hämtade malin fick bilen sig en tvätt också, och den var välbehövlig! Nu håller jag på att försöka bara glutenfri hönekaka. Ska nämligen ha ett par vänner från klassen här på lördag och jag vill göra varm smörgåstårta! Kom på att det var värre än väntat då Elina är glutenalergiker. Och jag som aldrig bakar! Vi får väl se om det är ätbart ;)

Måste också lägga till att jag tycker att det är jättekul att Carmodys nya ägare har hittat min blogg! Det är otroligt roliogt att få några kommerntarer från er ibland! hoppas det fortsätter.

Tillbaka till brödet! Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: cammes nya ägare ;)

Ja jag kikar in mellan varven o lämnar en komentar. ha det bra o all lycka till er!! helena o camme

2011-12-16 @ 14:07:47



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0