Klubbmästerskap!

Hejhej

Igår blev det ingen ridtur på Sea Gun, jag lagade punktering på sulkyn istället! Så imorse steg jag upp tidigt och red iväg på en runda, kändes otroligt skönt att rida så tidigt på morgonen.

Sen blev det in till travet för klubbmästerskap med ponnierna! Jag och Bosse var 5:a, gick 2 sek från sitt rekord. Duktig pojke :D Rezze och Malin var 7:a i samma lopp. Sen kom det roliga! Marina körde Bonso och Oscar körde Rezze i "vuxenloppet" och Oscar vann, med Marina tätt i hälarna!! Helt otroligt! Dom körde ju dock inte snabbare än vad vi gjorde i vårt lopp, vilket Malin var lite rädd för ;) Himla roligt, ska göras om till nästa år tycker jag! Malin hade förslag att dom skulle få byta häst då... så vi får väl se ;)

När vi kom hem var det bara att lasta upp Carmody och köra honom till sitt nya hem. Det var otroligt sorgligt. Jag har 2 ögonstenar av alla våra hästar och Camme är en av dom. Malin grät, jag försökte låta bli att gråta... Ja du, det var inget roligt.. Man får vara glad över det lilla, nu slipper han gå och skrota i en hage och får faktiskt komma ut i skogen lite. Och han bor ju nära, bara en mil hemmifrån. Det kommer vara tomt utan honom <3



Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0