myskväll

Hejsan!
Litet inlägg sådär innan sängen :) var i skolan 9-15 idag (vi började dock vid 10 men det hade lilla jag missat ;)..) Sen blev det hem o ta in mina djur, som jag inte har fått ta denna veckan, har bara blivit så.. Men imorgon blir det ändring på det, ridtur i skogen med mamma :)
Väl inne ställde jag mig på crosstrainen för lite motion! Går väldigt bra nu, inte alls så trögt utan mest skönt, torligen för att jag får ha maroon5´s platta  i öronen, går bra att trampa till deras tempo! :)
Begav mig sedan till Marina för en liten myskväll, blev först en snabbis till stan för att köpa lite smått och gott till travgalan på lördag och sedan lev vi belönade med Marinas fantastiska pastasallad och hallonsorbé, mums! Hemskt trevligt var det.
men nu blir det sova för min del! Till alla er som ska ut på vägarna och fara var försiktiga! Fick lära mig att det var halt innan ;) Natti!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0