Fullt upp

Hej

Kom hem sent i Måndags efter gotlandsresan (skönt att sova i sin egna, rymliga säng!) och igår jobbade jag lite :)

På kvällen kom Chatrin och nadja över för lite tjejkväll! Hade extremt roligt och jag behövde lite catch up med mina tjejor! Dom är ju mina älsta vänner och vi ses aldeles för sällan. Vi bestämde oss iaf för att ta och fixa ihop en liten grillfest imorgon :) Så jag har haft en del att göra nu :)

Var inne i Kalmar och körde jobb med  Zandra och Wissab idag, båda ska kvala på lördag, kändes väldigt fina båda 2 :) Tyvärr verkar det som om vi inte har mer än dom 2 att träna just nu, Zante har ett svullet bakben som ska få vila lite och Sola & Toddy ska få besöka veterinären innan vi tränar vidare med dom.

-bilder från igår:


Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0