Fjärde gången gillt!

Fick sovmorgon i morse och fick nästan en chock när jag kollade på klockan, 11!! Gode gud.. Känns konstigt att man sovit bort halva dagen men trött som jag var igår kanske det var välbehövligt.. :)

Skönt att jag inte hade något annat att tänka på än mina små hästar. det blev två ridturer i dimman med Sea Gun och Hulliganen. Det var väldigt skönt med sigge, mysigt. Med Hulli kan man inte säga att det var mysigt, hon är precis som när man kör henne, hoppig och studsig som när man kör henne. Sedan kan man ju lägga till att hon har en sådan aktion så att man nästan trillar ur sadeln på grund av det! Men så duktig honär, min lilla flicka! Fyra gånger är hon riden och redan kan mitt 2 åriga varmblodssto galoppskänkel! stolt och lite överraskad blev jag allt :)


Min fina flicka, klädd i reflexer, bara för att synas i dimman! :D



Nu sitter jag och kollar på så mycket bättre men min kära far. Timbaktu's dag idag och än så länge tycker jag att artisterna har tolkat hans låtar bra! Hoppas det fortsätter så :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, är det hästen på bilden som är två år? :) så fin hon var! :)

2011-11-16 @ 18:24:33
URL: http://travgalen.se



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0