Inför Fredag!

hej!
Var sjuk igår men idag har jag mått prima, även om jag kanske har varit lite slö i kroppen ;)
Mamma väkte mig i lite innan 7 i morse och sa "Mailn sa att du inte skulle till skolan, då kan du ju åka in till travet med mig så tar vi med Wissan åxå". Hon skulle nämligen in och matcha upp Solan lite inför starten på Fredag, så det var ju bara att kliva upp. Jag fick köra Solan och hon kändes fantastisk så det ska bli spännande, Evelina ska köra (det är lärlingslopp) och vi hoppas på att hon kan vara startsnabb. Hon har ju varit startsnabb sedan hon var liten och nu fick hon 6:e spår bakom bilen så vi kan ju hoppas! :) Evelina rider också Prestige i montéloppet så han ska in till banan en liten runda imorgon, vi kan ju inte köra hemma nu, hästarna har ju ing broddar och ska skos för start.. Hoppas att snön försvinner snabbt!
Har åxå hunnit med att hälsa på farmor och farfar och städa mitt rum lite. Lagade åxå mat idag, vilket är sällsynt. Man blir bortskämd av att bo hemma ;)
Solan efter jobbet, kan säga att hon var jättenöjd med sig själv ;)

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0