pluggpluggplugg

hej där!
Ni kanske undrar vart jag har tagit vägen då jag inte har skrivit på snart 4 dagar(!) men det är så att jag inte överdriver när jag säger att det enda jag har gjort under den tiden är att plugga! Har aldrig pluggat så intensivt tror jag (och jag hoppas ju självklart på resultat på tisdag). Nu är jag helt slut i huvuder och orkar inte riktigt med plugget som jag hade önskat.. så det blir mycket imorgon!! usch..!
Idag fick jag dock en paus från plugget när jag var tvungen att in och köpa papper till skrivaren (så jag får mina pluggpapper i handen). Mamma var innte på travet och körde prestige och då tog jag bilen och fick handla lite. Hittade en fördelsedagspresent till kära syster som fyller 18 på ondag! :D En kofta hittade jag på rean också.
Ha det!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0