Tisdag

hej alla!
Nu är jag fri från stressen från den tentan! inatt drömde jag seriöst om att jag inte kunde ett skit och var tvungen att lära mig in allt på en och samma gång! Speglar kanske lite av känslan jag hade igår när jag och Ida satt och pluggade.
Så det var alltså tenta som gälld i morse. När jag kom hem chillade jag en liten stund, för att smälta tentan, var rätt uppjagad innan jag började skriva i morse. Sen var det såklart ut i stallet! har ine tagit en häst på evigheter känns det som.. det blev en körning med  hulliganen, som har vilat ett litet tag för en förkylning... och om hon hade kunnat prata vet jag precis vad hon skulle ha sagt: "jag vill gå hitåt, matte!" "vatten är farligt" jag vill inte trava här" och min favorit " det där är inte ensilagebalar, det är SPÖKEN!!!". oja! min häst är interligent, och lider troligen av ADHD, vissa dagar är det tur att hon är söt ;)
Tog in bosse en liten stund åxå, och pysslade med honom, och så blev det liten skrittrunda barbacka, bara för skojs skull! :D Längtar tills vi ska köra igång de små liven igen! :)
Gjorde en årets första träning på trampmaskinen idag åxå, kände att jag hade lite över skott av allt sittastillandet som pluggandet bjöd på. Skönt var det för kroppen men usch så tråkigt!! tänkte simma imorgon, känns trevligare! :)

Bonso och jag, precis efter kvalet 2006! längtar till ponnysäsongen :)

Kommentarer
Postat av: V

Hur långt brukar du simma? :D

2012-01-10 @ 22:10:43



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0