update

Hej!

Igår var det jobb som gällde, blev 5 hästar ridna, träningsvärk i axlarna idag. Känns inte så kul då det brukade vara piece a cake innan. Kanske borde jobba på det..

Satt också och klippte till lite av bilderna jag tog på mig och Solan. Hon åkte i söndags, när jag inte var hemma vilket känns konstigt, hon var lixom bara borta när jag kom hem...

Idag blir det ridning på schemat, tänkte ta hulliganen på en sväng och sedan ska jag till Carmody och hjälpa till att rida hans hagkompis. Får kämpa med att ta fram mina dressyrkunskaper, var ett tag sedan nu.. :)

Imorgon ska vi få hem en ny häst, en fransman, direkt från sitt hemland! Ska bli väldigt spännande :)

Delar med mig av en favoritbild på mig och Sola :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig bild :))

2012-06-13 @ 15:27:50
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0