Duktig Student

Idag har jag varit en duktig student. Tyvärr så betyder det att jag har varit en mindre bra hästmänniska idag och har inte ens tagit mig en till på mina änglar.

Började runt 07.30 med att jobba på gruppens powerpoint presentation som skulle redovisas. Riktigt roligt, vi skulle planera en pedagoisk aktivitet, våra barn fick plocka löv och lära sig om träd ;) Fortsatte med att komplettera powerpointen och ett gammalt arbete. Hann även börja på kursens avslutande uppgift, hoppas att jag blir klar med den på Fredag :) Så som sagt, en duktig student och det är ju alltid något.

Vår lärare sa ngt skrämmande idag, nämligen att vi redan har gått halva terminen! alltså en 16-del klar haha ;) Måste säga att jag har så fina klasskompisar, de får mig verkligen att känna mig uppskattad på alla sätt och vis. Kan ni fatta att dom tycker att jag är ambitiös när det kommer till skolarbetet? Har aldrig hänt innan så jag måste ju göra någonting rätt!

Kommentarer



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0