Nytt försök?

Hej!
Funderar på att börja blogga igen.. känner att jag saknar att få skriva av mig och sen är det ju rätt kul att kunna documentera sina handlingar. Orsaken till att jag slutade blogga var för jag inte fick någon respons från alla läsare så jag tröttnade tillslut. Därför ska jag bara koncentrera mig på att skriva för min skull. Jag menar bloggen handlar ändå om mig, och ingen annan.

Så vad har hänt sedan juli? Vi har fått en ny häst, Classic Toll. Riktigt fin, startar snart, det gör min fina hulligan åxå förresten, satsar på 20/11 med dem :) Prestige är tillbaka och numera friskförklarad och Bonso har kommit tillbaka igen. Pellan och Zante har fått nya hem. Det var kortfattat om hästarna.

Jag har börjat skolan igen, grundlärare, 4-6 och jag har så himla roligt! Skola, studentliv och nyfunna vänner gör livet fantastiskt men oj så stressigt!

Kommentarer
Postat av: Elina

<3

Svar: Någon som blev glad iaf :) <3
Jennie Olausson

2012-11-06 @ 22:16:06



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida

Vad vill du?:

Trackback
RSS 2.0